روسیه فاتح لیگ ملت های والیبال شد

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال روسیه در دیدار نهایی لیگ ملت های والیبال با نتیجه 3 بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی نخستین دوره این رقابتها را از آن خود کند.

به گزارش فدراسیون والیبال، این دیدار بامداد امروز دوشنبه به پایان رسید و روسها در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 23 فرانسه را در خانه خود شکست دادند. 
در دو ست ابتدایی تیم روسیه با اختلاف چشمگیری از حریف خود پیش افتاد، اما ست سوم با رقابتی نزدیک و پایاپا آغاز شد و در امتیازات ابتدایی فرانسه از حریف خود برتری یافت. ولی سرانجام روسیه این اختلاف امتیاز را کاهش داد تا پس از برتری، قهرمان این مسابقات شود.
در دیدار رده بندی نیز برزیل، دارنده مدال طلای المپیک در مصاف با آمریکا، دارنده مدال برنز المپیک با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21 ، 28 بر 26 و 28 بر 26 بازی را واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد تا تیم ملی والیبال آمریکا مدال برنز لیگ ملت ها را از آن خود کند.
تیم ملی والیبال ایران نیز که در دوره نخست لیگ ملت ها حضور داشت، بالاتر از بلغارستان، ژاپن، استرالیا، آرژانتین، چین و کره جنوبی با 21 امتیاز و کسب جایگاه دهمی به کار خود پایان داد.
ورزشی**9029**1584

انتهای پیام /* منبع:خبرگزاری ایرنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 تير 1397برچسب:, | 13:53 | نویسنده : جوادصادقی چیگانی |